Web Design

Dezvoltăm site-uri web de prezentare și magazine online

Începe o conversație Calculează instant cât costă

Site-ul web este cartea de vizită a oricărei afaceri. Mai mult, acesta poate fi afacerea în sine, nu doar un instrument de marketing. Importanța unui website de prezentare sau a unui magazin online bine structurat și realizat este evidentă pentru succesul dvs și al afacerii dvs.

Cu o experiență de peste 14 ani în web design și conținut de marketing putem oferi clienților dumneavoastră o experiență online superioară! Suntem la curent cu cele mai noi tendințe de web design, tehnologii web și tehnici de marketing digital și vi le punem și dvs la dispoziție.

Vă promitem nu doar un site web modern și adaptat cerințelor clienților dumneavoastră, dar și o relație de lungă durată bazată pe încredere și profesionalism.

webdesign

Tipuri de proiecte web

Site web de prezentare

Site web de prezentare

Magazin online

Magazin online

Landing page

Landing page

Microsite

Microsite

Aplicație de generare lead-uri

Aplicație de generare lead-uri

Widget

Widget

Capabilități frecvent întâlnite în cadrul proiectelor noastre web

  • Responsive design
  • Analytics avansat
  • Conținut bazat pe persona de marketing
  • Optimizare SEO on-page
  • Conținut editabil pe baza de CMS
  • GDPR compliant
  • Blog integrat
  • Slider imagini
  • Formular de contact

Multilingvism

Un site web în mai multe limbi străine vă ajută să comunicați cu clienți și parteneri de afaceri care nu vorbesc limba dvs locală. Mai mult, reprezintă un prim pas de internaționalizare a mărcii dvs. Limitând site-ul dvs la o afișarea într-o singură limbă limitați potențialul afacerii dvs. Dacă vă sunt clare avantajele multilingvismului în afaceri vă putem ajuta să aveți un site web cu interfață în mai multe limbi străine. Traducerile textelor le putem face noi sau ni le puteți furniza dvs. Este simplu!

Limba română

Limba română

Limba engleză

Limba engleză

Limba germană

Limba germană

Limba franceză

Limba franceză

Limba spaniolă

Limba spaniolă

Limba italiană

Limba italiană

Tehnologiile și platformele web folosite

journals
journals
journals
journals
journals
journals
journals
journals

Ce înseamnă un site web bun?

Din punct de vedere UX/design

  • Site-ul web este optimizat pentru afisarea pe dispozitive mobile
  • Informatia este bine structurată pentru o lizibilitate ușoară
  • Culorile folosite sunt în ton cu catalogul de identiate al mărcii
  • Animațiile sunt discrete și interactive
  • Sunt folosite elemente grafice vectoriale
  • Site-ul se afișează corect pe toate browserele, rezoluțiile și dispozitivele
  • Nu există pop-up-uri care deturnează atenția de la conținutul paginii
  • Navigația este facilă și prezentă pe fiecare pagină împreună cu breadcrumbs

Din punct de vedere SEO

  • Codul sursă este curat și sunt folosite tag-uri H1, H2, H3, p pentru structurarea blocurilor de text
  • Metatag-urile paginilor sunt complete și corect configurate - în special titlul și descrierea
  • Exista link-uri scurte și descriptive pentru informația din pagină
  • Există fisier robots.txt corect completat și hartă site de tipul sitemap.xml
  • Informația de pe pagină nu este duplicată sau copiată de pe internet
  • Orice pagină se încarcă în mai puțin de 2s
  • Fiecare fotografie are tag-ul alt completat
  • Există cât mai multe link-uri externe care trimit către site-ul dvs

Din punct de vedere tehnic și de securitate

  • Site realizat pe o platformă de tip CMS care permite actualizarea conținutului fără programator
  • Prezența unei conexiuni encriptate și a unei chei SSL
  • Codul este documentat și curat realizat fiind ușor de preluat de orice echipa de programare
  • Site-ul este găzduit ideal în aceeași țară cu clienții căruia i se adresează
  • Există politici de confidențialitate și de securitatea datelor și conformitate cu GDPR
  • Sunt folosite servere DNS cu protecție DDoS
  • Există back-uri periodice ale informației de pe site - fișiere și bază de date
  • Software-ul serverului este actualizat periodic

Din punctul de vedere al conținutului

  • Conținutul este scris "pe limba" audienței vizate
  • Conținutul este bine structurat având titlu clar, descriere, informații relevante scrise succint și call-to-action clar
  • Fiecare secțiune are o imagine sugestivă asociată
  • Textul conține terminologie specifică domeniului de activitate
  • Există un blog asociat și postări regulate relevante
  • Există mai multe tipuri de conținut pe site-ul dvs - text, imagini, video, audio
  • În cazul eCommerce produsele sunt descrise detaliat și sunt prezente sursele citate
  • Orice tip de conținut este realizat profesionist de specialiști (ex. fotografi, videografi, copywriteri)
  • Corectitudine gramaticală și scriere cu diacritice!

Întrebări frecvente

Fiecare site web este diferit deoarece atât capabilitățile cerute cât și informația prezentată sunt diferite. De asemenea, cu cât capabilitățile acestuia sunt mai exotice cu atât este nevoie de mai multe ore de dezvoltare. Așadar prețul cerut diferă de la proiect la proiect în funcție de efortul depus de noi.

Un lucru este sigur: suntem întotdeauna atenți la nevoia clientului nostru și încercăm să oferim soluția web cea mai avantajoasă din punct de vedere cost și timp. După înțelegerea proiectului vom realiza un brief pe care îl vom discuta punct cu punct cu dvs. Veți ști astfel dinainte, în detaliu, de cât timp este nevoie și cât costă site-ul dvs web.

Pentru transparență și pentru a vă ajuta să înțelegeți cât costă un site web am pregătit pentru dvs un Calculator de preț pentru site-uri web. Vă invităm să configurați proiectul dvs și să aflați instant cât v-ar costa dacă am lucra împreună. Atenție! Prețurile sunt orientative. Dacă proiectul este întocmai precum bifele selectate vă vom oferi același preț. Este nevoie de cerere de ofertă folosind calculatorul mai sus indicat.

Vă rugăm să ne contactați și să ne descrieți care este obiectivul dvs de afaceri și ce doriți de la următorul proiect pentru a vă face cea mai bună ofertă de dezvoltare web.

Realizarea unui site web de prezentare standard durează aproximativ 3-4 săptămâni de la semnarea contractului până la publicare. Scrierea conținutului și descrierea afacerii sunt cele mai importante etape – acestea iau cel mai mult timp. De asemenea se presupune că afacerea are elementele de identitate de marcă și nu este nevoie să se realizeze un catalog de identitate de brand împreună cu logo. Aceste sunt proiecte distincte.

Realizarea unui magazin online durează maximum o lună și jumătate de la semnarea contractului până la publicare. Cea mai laborioasă parte din cadrul unui proiect web de tip eCommerce o reprezintă configurarea tuturor modulelor (ex. modul de curier, integrare cu procesator de plăți pentru acceptarea plății cu cardul bancar, integrarea cu programul de facturare, etc.) și popularea acestuia cu produse și categorii de produse.

Am realizat proiecte web de tipul site-urilor de prezentare sau magazine online în jumătatea timpului descris mai sus, dar acestea au fost excepțiile. Au fost cazuri excepționale în care am avut toată informația necesară.

Dacă doriți vă putem ajuta cu servicii de mentenanță și administrare web contra cost. Veți avea astfel un site securizat, actualizat dpdv software în permanență și care are back-up-uri periodice de siguranță.

De asemenea în cadrul pachetelor noastre de mentenanță și administra web sunt cuprinse câteva ore de editare al conținutului deja existent pe site.

Dvs vă ocupați de succesul afacerii, iar noi de administrarea site-ului dvs!

În urma experienței noastre cu diferite afaceri și clienți am observat cele mai bune rezultate atunci când clientul furnizează un draft de conținut pe baza structurii agreate în prealabil cu noi. Acest conținut se rescrie de noi pentru a-i conferi un ton adecvat și a ne asigura de că avem o comunicare “pe limba” audienței vizate.

Nu toată informația trebuie dată deodată unui potențial client în urma vizitei sale pe site. Trebuie să fim strategici în comunicare.

De asemenea, contra cost, există posibilitatea să scriem noi tot conținutul și să vă degrevăm pe dvs de corvoada furnizării unui draft de conținut. Opțiuni sunt. Important este să găsim formula optimă împreună.

În mare etapele realizării unui site web sunt:

  1. Discuție preliminară pentru înțelegerea proiectului și ale obiectivelor afacerii
  2. Ofertare
  3. Semnarea contractului
  4. Scrierea conținutului – cu aprobare de către client
  5. Realizarea layout-ului grafic – cu aprobare de către client
  6. Programare/implementare
  7. Livrarea draftului de site web
  8. Clientul pregătește o listă cu amendamentele dorite (în cadrul contractului existent)
  9. Realizarea amendamentelor
  10. Publicarea site-ului web – cu aprobare de către client

Fotografiile profesioniste afișate pe site-ul dvs web sunt realizate în cadrul unui proiect separat. În lipsa unei sesiuni foto profesionale putem folosi fotografii stock gratuite.

Vă recomandăm să folosiți fotografii realizate într-o maniera profesionistă. Acestea vor inspira calitate și autenticitate și vă vor poziționa afacerea într-o lumină favorabilă.

Dacă aveți nevoie de servicii foto sau video putem să vă ajutăm cu recomandări sau chiar să ne ocupăm noi de acestea. Vă rugăm să ne spuneți cum preferați.

Serviciile de hosting pot fi achiziționate fie separat de client, fie de noi și facturate distinct. Avem parteneri serioși atât pe plan local cât și internațional.

La fel ca și în cazul hostingului, domeniul site-ului se poate achiziționa separat de dvs sau dacă doriți către de noi și apoi este facturat separat.

Vă oferim asistență gratuită la achiziționarea domeniului site-ului dvs și la alegerea unui pachet de hosting.

Aveți nevoie de un site web pentru afacerea dvs?

Contactați-ne

Vom reveni cu răspuns în maximum 24 de ore!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Prin completarea acestui formular datele dumneavoastră personale - nume și prenume, adresă de email și număr de telefon – vor fi colectate de către EFMI Research Center SRL. Acestea vor fi folosite exclusiv pentru a vă răspunde la mesaj și pentru a elabora o ofertă. Vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate pentru mai multe informații referitor la cum colectăm, cum păstrăm și cum utilizăm datele personale.