Blog

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: February 16, 2020

Dinamic retargeting: Criteo sau Google?

Stiați că 96% dintre vizitatorii site-ul dvs eCommerce pleacă fără să cumpere ? Pentru a le reaminti de produsul pe care l-au văzut la un moment dat pe site-ul dvs și pentru a-i aduce înapoi pe site, marketerii folosesc tactica de markting digital numită retargeting. Aceasta este o tactică de marketing de conversie.

Remarketing
Sursă imagine: Workana.com

Așadar, retargetingul (sau remarketing-ul) permite să afișați anunțuri unor persoane care au mai accesat site-ul dvs sau au utilizat deja aplicația dvs. mobilă.

Ceea ce aduce în plus retargetingul dinamic este posibilitatea de a afișa utilizatorilor anunțuri exact pentru produsele și serviciile pe care le-au consultat pe site-ul dvs, nu anunțuri generale care promovează pagina sau categoria. Dacă au vizualizat o pereche de pantofi pe site-ul dvs, dar nu au cumparat-o, putem să le arătăm această pereche din nou sub forma unui anunț postat pe site-uri web partenere (ex portaluri de stiri, email, etc). Mai mult, putem chiar adăuga coduri de discount în anunț pentru a crește șansele de cumpărare.

Astfel, retargeting-ul dinamic este ideal pentru vizitatorii de pagini de produs și pentru vizitatorii care au adăugat în coș produse fără să finalizele comanda.

Static retargeting vs dynamic retargeting
Static Retargeting vs Dinamic Retargeting (sursă: Criteo)

Unele dintre cele mai populare plaforme de retargeting dinamic sunt oferite gratuit de Criteo si Google Ads. Acestea vin cu o serie de avantaje și dezavantaje care le diferențiază:

  • număr de website-uri în portofoliu,
  • categorii de website-uri în portofoliu,
  • ușurință de setare a campaniilor,
  • calitatea suportului,
  • calitatea afișării pe desktop și mobil,
  • modul de targetare,
  • interfața de design a anunțurilor, șamd.

Platforma G2 pune la dispoziție o comparație amănunțită între cele două servicii mai sus enunțate și numai. Această comparație se bazează pe feedback-ul și recenziile utilizatorilor.

De asemenea o comparație în detaliu a serviciilor de retargeting este disponibilă pe website-ul lui Neil Patel

Cate site-uri web sunt în portofoliul celor două servicii?

Sursă: similartech.comCriteo Dynamic RetargetingGoogle Dynamic Retargeting
Număr global de website-uri unde poate fi afișat anunțul1 Mil120k
Număr de website-uri din România unde poate fi afișat anunțul45771099

Concluzie

Deci ce platformă folosim pentru retargeting-ul dinamic? Sfatul nostru este să încercați ambele platforme. Fie Google, fie Criteo, dar nu în același timp. Pentru rezultate și mai fructuoase adăugați Facebook Dynamic Product Ads la ecuație pentru a nu neglija spațiul Facebook unde cele două servicii de mai sus nu vor avea acoperire.

Dacă doriți să aveți vânzări mai mari pe site-ul dvs eCommerce și să retargetați vizitatorii paginilor de produse sau pe cei care au renunțat la coș contactați-ne pentru a vă ajuta.

Comments are closed.

Contactați-ne!

Suntem bucuroși să vă raspundem în cel mai scurt timp!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00