Blog

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: September 25, 2018

Primii pași pentru optimizarea unei pagini web

Optimizarea unei pagini web este o tehnică deosebit de importantă pentru orice marketer sau antreprenor. Această optimizare duce la o mai bună afișare a paginii pe ecranele vizitatorilor și de asemenea contribuie major la cum indexează motoarele de căutare pagina dvs. De asemenea, optimizarea unei pagini influențează în mod direct rata de conversie dintre vizitatori în cumpărători sau lead-uri.

Optimizarea unei pagini web, sau onpage SEO, cuprinde toate ajustările pe care le facem la:

  • conținut (titlu, linkuri, descriere, imagini, video)
  • codul HTML al paginii web
  • fișierul .htaccess
  • dimensiunea pozelor și a fișierelor JS sau CSS
  • setările serverului web

Obiectivele optimizării web sunt:

  • o mai bună indexare pe motoarele de căutare
  • o mai bună rată de conversie dintre vizitatori și cumpărători
  • reducerea timpului de încărcare a paginii
  • afișarea corectă pe diverse ecrane (desktop sau mobile)
  • petrecerea unui timp mai mare pe site-ul dvs

Un articol de blog scris de Brian Dian listează peste 188 de instrumente pe care le puteți folosi pentru a optimiza o pagina web SEO Tools: The Complete List (2018 Update)

Dacă faceți primii pași în vederea optimizării unei pagini web, o recomandare puternică din partea OnTarget este serviciul PageSpeed Insights de la Google. Introduceți adresa paginii dumneavoastră și primiți gratuit apoi o serie de recomandări atât pentru optimizarea paginii web pentru desktop, dar și pentru mobile.

Mai simplu ar fi să contactați OnTarget – Agenție de marketing digital. Suntem bucuroși să vă ajutăm să aveți o pagină web optimizată, deci mai mulți clienți!

Comments are closed.

Contactați-ne!

Suntem bucuroși să vă raspundem în cel mai scurt timp!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00