Blog

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 22, 2020

Până în 2022 Google va renunța la third-party cookies – devine targetarea mai dificilă?

Obiectivul Google de a face cookie-urile third-party „învechite” până în 2022 va fi o schimbare semnificativă pentru industria publicității online, care se bazează pe tehnologia de a servi conținut personalizat.

Google Third Party Cookie
Image copyright: primedesignsolutions.com

“Utilizatorii solicită confidențialitate mai mare… și este clar că ecosistemul web trebuie să evolueze pentru a răspunde acestor cerințe tot mai mari”, a scris Justin Schuh, directorul Google Engineering al Chrome Engineering într-o postare pe blog.

Gigantul tehnologic susține că această mișcare va spori confidențialitatea online, dar vine în condițiile în care compania este supusă unui control sporit pentru potențialele practici anticoncurențiale.

Cum influențează această decizie agențiile de publicitate?

Fiind cel mai popular furnizor de browser, decizia Google va avea un impact semnificativ asupra agenților de publicitate.

Unii sugerează că consumatorii vor începe să vadă reclame mai puțin relevante. Alții cred că marketingul va trebui doar să devină mai inteligent.

Care este motivul pentru renunțarea la third-party cookies?

Google susține că această decizie favorizează confidențialitatea consumatorilor. Compania dorește să descopere o modalitate de a arăta oamenilor reclame relevante, dar fără a preda atât de multe din datele noastre personale.

Sursă: https://www.abc.net.au/news/science/2020-01-21/google-to-kill-third-party-cookies-privacy-and-competition/11882718

Comments are closed.

Contactați-ne!

Suntem bucuroși să vă raspundem în cel mai scurt timp!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00