Blog

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 14, 2020

Ce pot învăța specialiștii în marketing digital din mișcarea Slow Food

Pay-Per-Click (PPC), conținutul sponsorizat și link-uri plătite au devenit McDonalds-ul marketingului modern. Cu aceste metode, marketerii speră să obțină trafic și cu noroc conversii – cât mai rapid și cu cât mai puțin efort posibil.

Marketingul „fast food” poate oferi o satisfacție instantanee și are un sens perfect în anumite circumstanțe. De exemplu, în companiile cu ritm rapid, cum ar fi hotelurile mari cu 8.000 de camere de completat în fiecare noapte, PPC-ul sau outbound marketing-ul poate fi o modalitate esențială de a conduce un volum mare de trafic către site-ul dvs. Sau dacă aveți nevoie să promovați un eveniment major care se va întâmpla într-o zi veți avea nevoie de PPC sau de alte instrumente de marketing plătite pentru a conduce cât mai mult trafic cât mai curând posibil.

Sursă imagine: Daily Sabah

Însă pericolul se bazează pe utilizarea marketing-ului de tip fast-food în detrimentul unei abordări mai lente și mai constante de promovare – care are un set diferit de recompense.

În timp o abordare de tip fast-food nu este durabilă sau scalabilă. Dacă doriți ca programele dvs. de marketing să furnizeze rezultate solide, pe termen lung, care îndeplinesc obiectivele de afaceri, strategia „slow food marketing” este ceea ce vă recomandăm.

Mișcarea Slow Food a început în 1986 ca reacție la McDonalds. Mișcarea a devenit globală și și-a extins atenția pentru a promova alimente ecologice și locale și practicile agricole durabile și pentru a încuraja consumatorii să își crească propriile produse alimentare. Este un model ideal pentru succesul pe termen lung. Iata de ce.

În ultimul deceniu, am observat o schimbare majoră către inbound marketing . La un nivel înalt, este vorba despre ascultarea atentă a clienților; fiind disponibili pentru ei atunci când aceștia sunt gata să tranzacționeze și având un produs sau serviciu relevant – când și unde au nevoie.

Inbound marketing-ul, atunci când este făcut bine, nu este ușor sau rapid. Însă acum avem o varietate de instrumente care încurajează o iluzie că inbound marketing este ușor și rapid.

Dar iată problema: acest stil de „fast-food” de marketing nu vă ajută să creșteți în mod organic și continuu creșterea traficului, conversiilor și clienților în timp. Nu vă ajută să vă ascultați cu adevărat clienții și să dezvoltați o relație durabilă și semnificativă cu aceștia. Nu pune bazele afacerii dvs și nu va face ca eforturile viitoare de marketing să funcționeze mai eficient sau cu succes. De asemenea nu va ajuta afacerea să se extindă mai departe sau să obțină un ROI mai mare și pe termen lung.

Mai mult decât atât, cu o abordare rapidă a alimentației rapide, nu înțelegeți abilități și competențe strategice de marketing durabile în cadrul echipei dvs., ceea ce vă poate împiedica în continuare capacitatea de a vă conecta cu clienții și de a crește.

Deci, cum să dezvolți o strategie de marketing de inbound care să fie mai în concordanță cu principiile mișcării Slow Food? Începi prin a crește organic.

Creșterea organică

Creșterea alimentelor ecologice are multe recompense pentru mediu, sănătate și financiare. Și organic este cu siguranță calea de a merge cu marketingul dvs. de intrare.

Atunci când un site web nu primește trafic organic semnificativ (neplătit), brandul apelează adesea la strategii de marketing plătite pentru a încerca să creeze diferența. Cu toate că PPC și alte tactici își au scopul, acestea nu pot ajuta site-ul dvs. să își crească autoritatea și încrederea sau să primească backlink-uri de calitate.

Desigur, traficul organic durează mult mai mult pentru a se dezvolta. Luați în considerare un comunicat de presă (care contează ca trafic plătit) față de o postare pe blog (care oferă trafic organic).

Pentru a atrage atenția chiar acum, este posibil să distribuiți un comunicat de presă prin Business Wire, PRWeb sau alte servicii de PR plătite. Comunicatele de presă sunt relativ ușor de scris – există o mulțime de șabloane „cine-ce-când-unde-unde”. Un comunicat de presă vă poate ajuta să vă ridicați imediat profilul online, notificând jurnaliștii, bloggerii și alții despre știri. Comunicatul de știri vă poate ajuta, de asemenea, să obțineți o vizibilitate mai mare – cel puțin temporar – în rezultatele motorului de căutare. Când ați făcut bine, un comunicat de presă vă poate ajuta, de asemenea, să obțineți backlinks de pe site-urile de știri care scriu despre voi.

Prin comparație, un post de blog bine scris este mult mai greu de creat decât un comunicat de presă. O postare de succes se încadrează în viziunea editorială a mărcii tale. Vorbește cu clienții dvs. vizați. Are o voce și un stil în concordanță cu marca dvs. Angajează cititorii prin evocarea curiozității și chiar a emoției. Informează în timp ce se distrează.

Un post de blog bine scris articulează conducerea gândirii companiei tale. Furnizează un apel la acțiune. Iar când ți-ai făcut cu adevărat bine treaba, transformă perspectivele în clienți și clienți în fani. O postare de blog bine scrisă este exact genul de conținut de calitate care ajută site-ul dvs. să câștige backlinks și autoritate. În timp, acest lucru ajută la îmbunătățirea clasamentului rezultatelor motorului dvs. de căutare, care la rândul său conduce traficul organic.

În cele din urmă, volumul de trafic organic al site-ului dvs. este o reprezentare importantă a cât de bine funcționează marketingul dvs. Traficul dvs. organic apare de obicei atunci când site-ul dvs. web se clasează foarte mult pentru cuvinte cheie relevante în rezultatele motorului de căutare; este de încredere (de către motoarele de căutare) și considerat autoritar; are pagini de destinație dedicate pe subiecte de perspectivă și clienților le pasă; și a câștigat multe backlinkuri de pe alte site-uri autorizate de încredere.

Pentru a înțelege cum funcționează site-ul dvs., introduceți URL-ul site-ului dvs. la SEMRush . Veți vedea un grafic care afișează traficul organic și plătit al site-ului dvs. Acest grafic poate fi un predictor major al succesului viitor, deoarece o companie cu trafic în mare parte organică are o bază mult mai puternică decât una a cărei trafic este plătit în primul rând.

Creșterea dumneavoastră

Mișcarea Slow Food a contribuit la nașterea agriculturii urbane, în care localnicii își cultivă propriile legume și fructe în curțile lor și pe acoperișuri. În ultimul deceniu agricultura a devenit un set de abilități pe care puțini oameni din orașe îl aveau.

Este extrem de tentant să externalizezi marketingul către un furnizor de servicii SEO extern, SEM, branding sau alte agenții. Există o mulțime de agenții bune (chiar am găsit recent o adevărată agenție ecologică, deși publicitatea organică încă nu este ușor de găsit). Și nu este nimic în neregulă cu externalizarea unor programe de marketing din timp.

Dar înainte de a externaliza, este esențial să-ți crești propriul marketing intern. Aceasta înseamnă să-ți asumi întreaga responsabilitate pentru marcă și valoare și modul în care sunt transmise persoanei vizate conținutul tău; persoanele cu care vrei să vorbești. Există multe elemente de bază ale eforturilor dvs. de marketing care, pentru a avea succes, trebuie să provină din interior: aspectul site-ului dvs. web, obiectivele marketingului dvs., vocea și tonul conținutului.

Echipa dvs. de marketing ar trebui să înțeleagă cu adevărat cum funcționează SEO. Ei ar trebui să știe, făcând, ce este nevoie pentru a scrie o postare bună pe blog, să creeze un videoclip convingător sau să proiecteze o infografie interesantă.

De asemenea, echipa dvs. trebuie să înțeleagă cum să amplifice și să reposteze conținutul pe o varietate de canale, atât tradiționale, cât și digitale. Ei ar trebui să știe să interpreteze datele site-ului dvs. din Google Analytics și Google Webmaster Tools.

Acestea sunt abilități pe care foarte mulți marketeri interni le pierd, din cauza externalizării și a unei dependențe excesive de instrumente digitale de marketing rapid. Și dacă echipa dvs își pierde aceste abilități, cât de eficient va fi să-ți corectezi inițiativele de marketing cu obiectivele companiei, imaginea mărcii și nevoile clienților? Cum poate fi susținut și amplificat pe termen lung succesul de marketing? Realitatea este că nu poate fi. Trebuie să aveți cunoștințele și abilitățile necesare intern pentru a îndeplini o muncă înainte de a lua în considerare externalizarea acestora.

Cum adoptăm o abordare de comercializare lentă

Cultivarea organică și creșterea proprie sunt fundamentul strategiei dvs de marketing “slow food”. Iată cinci pași de urmat pentru mai multă claritate:

1. Încetați acum tacticile de marketing plătit – PPC, conținut sponsorizat sau alte tactici de marketing plătite. Acest lucru vă va face echipa mai responsabilă pentru calitatea conținutului pe care îl produce, pentru a rămâne relevană și pentru a menține clienții și imaginea favorabilă. Nu spunem că nu ar trebui să folosiți niciodată PPC sau alte instrumente de marketing plătite.

2. Creați conținut de care vă pasă și pe care clienții dvs. îl vor da mai departe. Creează singur postările pe blog sau alt conținut. Răspundeți la întrebările clienților dvs. adresați-le nevoilor lor; arătați-le că îî ascultați. Amplificați-vă conținutul și prin intermediul social media. Ce rost are să creezi un conținut excelent dacă nimeni nu-l poate găsi? El rezultă în mod clar din eforturile dvs de marketing organic și nu veți forța echipa să-și construiască sau să-și dezvolte abilitățile.

Când creați conținut de calitate și îl amplificați, este posibil să fiți recompensat în clasamentele rezultatelor căutării Google, în special în 24-48 de ore de la data conținutului. Google tinde să recompenseze conținut „proaspăt” în clasament, în ipoteza că utilizatorii caută cele mai recente informații relevante pentru căutarea lor de cuvinte cheie.

3. Asigurați-vă că conținutul dvs. este încă relevant și valabil luni după ce este transmis. Actualizarea conținutului dvs. după cum este necesar vă ajută să-l mențineți curent și valoros pentru clienții dvs. De asemenea, poate ajuta conținutul să atragă backlinkuri suplimentare și să continue să se claseze bine în rezultatele căutării Google, mult timp după ce impulsul „prospețime” s-a stins.

4. Nu înșelați. Google își actualizează constant algoritmii pentru a reduce conținutul de calitate scăzută în clasamente și pentru a penaliza site-urile web care au legături plătite sau „umbrite”. Dacă efectuați comenzi rapide, veți avea probleme cu Google, fie acum, fie mai târziu.

5. Planificați-vă pentru viitor, nu pentru prezent. Nu știi niciodată cum Google își va schimba algoritmii luni sau ani de acum înainte sau care va fi impactul. Cea mai bună apărare este pur și simplu să continui să scoți un conținut excelent care câștigă legături. Și nu există nicio scurtătură pentru asta.

Sursă: https://www.chiefoutsiders.com/blog/organic-marketing

Comments are closed.

Contactați-ne!

Suntem bucuroși să vă raspundem în cel mai scurt timp!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00