Blog

Dinamic retargeting: Criteo sau Google?

Stiați că 96% dintre vizitatorii site-ul dvs eCommerce pleacă fără să cumpere ? Pentru a le reaminti de produsul pe care l-au văzut la un moment dat pe site-ul dvs și pentru a-i aduce înapoi pe site, marketerii folosesc tactica de markting digital numită retargeting. Aceasta este o tactică de marketing de conversie.

Remarketing
Sursă imagine: Workana.com
Citiți tot articolul >>>
Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: February 16, 2020

Promovarea produselor direct în pagina de rezultate Google folosind Google Shopping Ads – beneficii și optimizări

Google Shopping Ads este un instrument de promovare destinat magazinelor online care comercializeaza produse pe site-urile lor și care doresc să le listeze contra cost direct pe pagina de afișare a rezultatelor căutărilor de pe Google. Acest tip de promovare digitală întră în categoria publicității de tip Pay-Per-Click (PPC). Începând din 2019 serviciul Google Shopping Ads este disponibil și în România.

Google Shooping Ads
Exemplu de publicitate de tip PPC cu ajutorul Google Shopping Ads

Citiți tot articolul >>>

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: February 01, 2020

Cum diferă marketingul digital în B2B vs B2C?

Există o varietate largă de campanii și tactici de marketing care pot fi folosite pentru promovarea afacerilor de tip B2B, dar și acelora de tip B2C. În acest articol vom explora diferențele fundamentale dintre cele două tipuri majore de marketing digital – marketing digital pentru afacerile de tip B2B și marketing digital pentru afacerile de tip B2C.

shopping-mall
Sursă fotografie: Pixabay.com
Citiți tot articolul >>>
Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 29, 2020

Când este bine să folosim un website pe baza de CMS și când nu?

Content Management System
Sursă imagine: svwebbuilder.com

Un sistem de administrare a conținutului sau CMS (în engleză Content Management System) este un sistem software creat pentru automatizarea cât mai deplină a gestiunii conținutului, în special a site-urilor web.

Citiți tot articolul >>>
Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 25, 2020

Până în 2022 Google va renunța la third-party cookies – devine targetarea mai dificilă?

Obiectivul Google de a face cookie-urile third-party „învechite” până în 2022 va fi o schimbare semnificativă pentru industria publicității online, care se bazează pe tehnologia de a servi conținut personalizat.

Google Third Party Cookie
Image copyright: primedesignsolutions.com

“Utilizatorii solicită confidențialitate mai mare… și este clar că ecosistemul web trebuie să evolueze pentru a răspunde acestor cerințe tot mai mari”, a scris Justin Schuh, directorul Google Engineering al Chrome Engineering într-o postare pe blog.

Citiți tot articolul >>>
Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 22, 2020

Ce pot învăța specialiștii în marketing digital din mișcarea Slow Food

Pay-Per-Click (PPC), conținutul sponsorizat și link-uri plătite au devenit McDonalds-ul marketingului modern. Cu aceste metode, marketerii speră să obțină trafic și cu noroc conversii – cât mai rapid și cu cât mai puțin efort posibil.

Marketingul „fast food” poate oferi o satisfacție instantanee și are un sens perfect în anumite circumstanțe. De exemplu, în companiile cu ritm rapid, cum ar fi hotelurile mari cu 8.000 de camere de completat în fiecare noapte, PPC-ul sau outbound marketing-ul poate fi o modalitate esențială de a conduce un volum mare de trafic către site-ul dvs. Sau dacă aveți nevoie să promovați un eveniment major care se va întâmpla într-o zi veți avea nevoie de PPC sau de alte instrumente de marketing plătite pentru a conduce cât mai mult trafic cât mai curând posibil.

Citiți tot articolul >>>
Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: January 14, 2020

Primii pași pentru optimizarea unei pagini web

Optimizarea unei pagini web este o tehnică deosebit de importantă pentru orice marketer sau antreprenor. Această optimizare duce la o mai bună afișare a paginii pe ecranele vizitatorilor și de asemenea contribuie major la cum indexează motoarele de căutare pagina dvs. De asemenea, optimizarea unei pagini influențează în mod direct rata de conversie dintre vizitatori în cumpărători sau lead-uri. Citiți tot articolul >>>

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: September 25, 2018

Avantajele și dezavantajele unui website cu o singură pagină

În ultimul timp din ce în ce mai multe organizații optează pentru un website de prezentare sub forma unei singure pagini web. Exisă o serie de avantaje asociate acestei alegeri, dar și câteva dezavantaje pe care este bine să le luăm în considerare. În cele ce urmează dorim să trecem în revistă argumentele pro și contra. Citiți tot articolul >>>

Publicat de: Alexandru Ionescu pe data de: July 13, 2018

Contactați-ne!

Suntem bucuroși să vă raspundem în cel mai scurt timp!

  • Str. Caragea Ioan Vodă, nr.21
    București, România
  • +40 722 820 240
  • contact@ontarget.ro
  • Luni - Vineri: 09:00 - 18:00